Decyzja o powstaniu Festiwalu zapadła na 3 miesiące przed jego inauguracją i patrząc z perspektywy czasu był to bardzo krótki okres przygotowawczy. Impreza nie miała żadnego sponsora tytularnego, w całości była finansowana przez firmy biorące w nim udział, m.in. Avin, Inspira, Aromacaffee, Primulator, Akademia Espresso oraz SBS Public Relation. Taka sytuacja miała bezpośredni wpływ na skalę tego wydarzenia, oprawę marketingową i turbulencje związane z wyborem miejsca Festiwalu . Pomimo skromnych możliwości finansowych, Festiwal można uznać za niewielki, skromny, ale profesjonalny i bardzo udany. Należy podkreślić, że w ogólnych założeniach Festiwal miał mieć charakter edukacyjny, lokalny i tak też były ukierunkowane działania promocyjne. Pomimo to, z wielką przyjemnością odnotowaliśmy obecność wielu gości z poza Łodzi, którym dziękujemy za udział w Festiwalu Kawy i mamy nadzieję, że mieli okazję poznać wycinek gastronomicznej Łodzi. KAWIARNIE FESTIWALOWE Do Festiwalu zgłosiło się 12 kawiarni. Większość z nich była zlokalizowana na ul. Piotrkowskiej, a kilka w…
Festiwal Kawy 2011 Łódź
Uczestnikiem Festiwalu może być każdy. Wystarczy skorzystać z oferty wybranej Kawiarni Festiwalowej i wypić co najmniej jedną filiżankę espresso lub cappuccino.